Завдання під час карантину для учнів 4-х класів
4-А
25.03.20
1.
Переглянути
відеоурок «Ступені порівняння прикметників»
2.
Прочитати та
перекласти с.106 в.1
3.
Виконати письмово
с.107 в.2
4-А
27.03.20
1.
Виконати письмово
с.107.в3(а,b)
2.
Опрацювати лексику
с.109 в.1,2
3.
Читати та
перекладати в.3 с.109-110
Весела перерва
https://en.islcollective.com/video-lessons/minions-comparative
-перегляд відео з завданнями, утворення вищого ступеня порівняння,
використовуючи слово для порівняння двох предметів than -ніж
30.03.20 - 03.04.20
https://sch2english.at.ua/load/audiododatok/1-1-0-1 аудіододаток до підручника.
(за цим посиланням ви шукаєте свій підручник та аудіовправи )
Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)
https://www.youtube.com/watch?v=dk8zDjQT0aE - Kids vocabulary - Geography – Nature - English educational video( словничок по темі)
30.03.20 - 03.04.20
https://sch2english.at.ua/load/audiododatok/1-1-0-1 аудіододаток до підручника.
(за цим посиланням ви шукаєте свій підручник та аудіовправи )
Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)
1.
Повторити
лексику с.109 в.1,2.
Вставити пропущені літери:
A tropi…al for…st, the E…rth, an o…ean, a des…rt,
d..y, a pl…nt.
2. Закріпити правила утворення ступенів порівняння
прикметників( див. попередній тиждень) Виконати письмово с.111 в.4.(вибрати з
дужок правильний варіант) , с.111 в.5 ( скласти правдиві речення про Україну за
зразком, використовуючи подані словосполучення).
1.
Опрацювати
нову лексику с.112 в.1,2(слова записувати у словник)(прослухати правильну вимову слів в аудіододатку).
2.
Прочитати,
перекласти, виконати письмово завдання після тексту (скласти по тексту правдиві
речення ) с.113-114 в.3a),
b).
https://www.youtube.com/watch?v=dk8zDjQT0aE - Kids vocabulary - Geography – Nature - English educational video( словничок по темі)
06.04.20-10.04.20
1. Опрацювати нову лексику с.116 в.1,2 та с.119 в.1. Виділені слова переписати у словник з транскрипцією та перекладом, вивчити .
Прослухати до вправ Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)
2. Повторити назви домашніх тварин ,переглянувши відео.
3. Прочитати та перекласти с.116 в.2, с.117 в.3
1. Пригадати правила утворення ступенів порівняння прикметників.
Письмово утворити вищий ступінь до таких слів:
sad- , difficult- , easy- , clean- , warm- , interesting- /
Наприклад: kind - kinder
Прослухати до вправ Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)
2. Повторити назви домашніх тварин ,переглянувши відео.
1. Пригадати правила утворення ступенів порівняння прикметників.
Письмово утворити вищий ступінь до таких слів:
sad- , difficult- , easy- , clean- , warm- , interesting- /
Наприклад: kind - kinder
2. Проспівати пісню с.118.в.5
4. Виконати вправу 5 с.121 до змісту тексту письмово. Обрати з дужок правильне слово.
Весела перерва
Поспівати пісеньку-руханку
13.04.20 - 17.04.20
1. Опрацювати лексику с.122 в.1,2. Прослухати їх вимову на аудіододатку. Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)
2. Повторити правила утворення ступенів порівняння. Звернути увагу на винятки: good-better-the best(хороший-кращий-найкращий), bad-worse-the worst(поганий-гірший-найгірший) -вивчити!
3. Пройти тест "Ступені порівняння прикметників"
Код доступу 594691
4. В.3 с.123-124. Обрати один з абзаців а), в), с), d) , прочитати , переписати, вставивши слова з рамки та усно перекласти. Після тексту написати англійською мовою , про яку тваринку йде мова. It is a(an)...
5. Проектна робота "My favourite animal" (Моя улюблена тварина)
Для цього потрібно намалювати улюблену тварину на аркуші А4, написати 6 речень про неї. Приклади питань с.125 в.6Переклад питань: 1) Яка твоя улюблена тварина? Чому? 2) Вона велика чи маленька? 3) Вона красива чи потворна? 4) Вона дружня чи небезпечна? 5) Що ви знаєте про її життя?(Де живе? Що їсть?)
Роботу сфотографувати та відправити по вайберу до 22.04.20
21.04.20 - 24.04.20
1. Повторення та закріплення матеріалу по темі "Природа і навколишнє середовище". На цьому тижні потрібно завершити ті завдання, які не були виконані за попередні тижні карантину!
2. Хто виконав усі роботи , може відпочити на цьому тижні.
3. Хто хоче порацювати додатково , пропоную пройти кілька тестів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий