понедельник, 23 марта 2020 г.

Дистанційне навчання для учнів 4-х класів

Завдання під час карантину для учнів 4-х класів 

4-А 25.03.20
1.     Переглянути відеоурок «Ступені порівняння прикметників»
2.     Прочитати та перекласти с.106 в.1
3.     Виконати письмово с.107 в.2
  
     4-А 27.03.20
1.     Виконати письмово с.107.в3(а,b)
2.     Опрацювати лексику с.109 в.1,2
3.     Читати та перекладати в.3 с.109-110

Весела перерва


https://en.islcollective.com/video-lessons/minions-comparative -перегляд відео з завданнями, утворення вищого ступеня порівняння, використовуючи слово для порівняння двох предметів than -ніж

30.03.20 - 03.04.20
https://sch2english.at.ua/load/audiododatok/1-1-0-1 аудіододаток до підручника.
(за цим посиланням ви шукаєте свій підручник та аудіовправи )
 Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)  


1.     Повторити лексику с.109 в.1,2. Вставити пропущені літери:
A tropi…al for…st, the E…rth, an o…ean, a des…rt, d..y, a pl…nt.
2. Закріпити правила утворення ступенів порівняння прикметників( див. попередній тиждень) Виконати письмово с.111 в.4.(вибрати з дужок правильний варіант) , с.111 в.5 ( скласти правдиві речення про Україну за зразком, використовуючи подані словосполучення).

1.     Опрацювати нову лексику с.112 в.1,2(слова записувати у словник)(прослухати правильну вимову слів в аудіододатку).

2.     Прочитати, перекласти, виконати письмово завдання після тексту (скласти по тексту правдиві речення ) с.113-114 в.3a), b).


https://www.youtube.com/watch?v=dk8zDjQT0aE -  Kids vocabulary - Geography – Nature -  English educational video( словничок по темі)


Весела перерва




https://www.youtube.com/watch?v=HRJUGl1a1t8 Rain Rain Go Away - поспівати пісеньку.



06.04.20-10.04.20


1. Опрацювати нову лексику с.116 в.1,2 та с.119 в.1. Виділені слова переписати у словник з транскрипцією та перекладом, вивчити .
Прослухати до вправ Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)  

2. Повторити назви домашніх тварин ,переглянувши відео.

3. Прочитати та перекласти с.116 в.2, с.117 в.3



1. Пригадати правила утворення ступенів порівняння прикметників.
Письмово утворити вищий ступінь до таких слів:

sad-   , difficult-  , easy-  , clean-  , warm-  , interesting-  /
Наприклад: kind - kinder



2. Проспівати пісню с.118.в.5
3. Прочитати та перекласти с.119 в.2.( є аудіододаток)
4. Виконати вправу 5 с.121 до змісту тексту письмово. Обрати з дужок правильне слово.


Весела перерва


Поспівати пісеньку-руханку




13.04.20 - 17.04.20

1. Опрацювати лексику с.122 в.1,2. Прослухати їх вимову на аудіододатку. Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)

2.  Повторити правила утворення  ступенів  порівняння. Звернути увагу на винятки: good-better-the best(хороший-кращий-найкращий), bad-worse-the worst(поганий-гірший-найгірший) -вивчити!

3. Пройти тест "Ступені порівняння прикметників"

Код доступу 594691
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

4. В.3 с.123-124. Обрати один з абзаців а), в), с), d) , прочитати , переписати, вставивши слова з рамки та усно перекласти. Після тексту написати англійською мовою , про яку тваринку йде мова.  It is a(an)...

5. Проектна робота "My favourite animal" (Моя улюблена тварина)

Для цього потрібно намалювати улюблену тварину на аркуші А4, написати 6 речень про неї. Приклади питань с.125 в.6Переклад питань: 1) Яка твоя улюблена тварина? Чому?                               2) Вона велика чи маленька?                               3) Вона красива чи потворна?                               4) Вона дружня чи небезпечна?                               5) Що ви знаєте про її життя?(Де живе? Що їсть?)

Роботу сфотографувати та відправити по вайберу до 22.04.20


21.04.20 - 24.04.20

1. Повторення та закріплення матеріалу по темі "Природа і навколишнє середовище". На цьому тижні потрібно завершити ті завдання, які не були виконані за попередні тижні карантину! 
2. Хто виконав усі роботи , може відпочити на цьому тижні.
3. Хто хоче порацювати додатково , пропоную пройти кілька тестів.
1)Months and Seasons of the Year
Код доступу 259657
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2)Animals (ступені порівняння прикметників) 

Код доступу 736925
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3)Animals
Код доступу 836679
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання


28.04.20 - 01.05.20

1. Починаємо працювати над темою "Помешкання".
 Спочатку пригадайте, які кімнати та меблі є у будинку чи квартирі.
Передивіться відео та перегляньте флеш-картки.



2. Опрацювати нову лексику  в.1 с.128, в.1 с.130( записати у словник з перекладом та вивчити)

Прослухати ї1х вимову на аудіододатку. Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)

3. Прочитати та перекласти в.3a) с.129( правильну вимову прослухати на аудіододатку).
в.3b) - прочитати знову та намалювати у зошиті кухню Каті відповідно до тексту.

4. Пройти тест. Завдання необхідно виконати до  29 квітня 19:00

Код доступу 624614

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

5. Скласти розповідь про свою улюблену кімнату ( 6-7 речень).

6. Прочитати та перекласти в.2с.130 про англійські домівкиправильну вимову прослухати на аудіододатку). дати письмові відповіді до тексту у в.3с.131
Переклад питань:
1) Чи всі люди в Британії живуть у власних домівках?
2) Скільки поверхів у традиційному англійському будинку?
3) Які кімнати зазвичай є на другому/першому поверсі?
4) Яка кімната є улюбленою у традиційному англійському будинку?
5)Як англійці іноді називають вітальню? Чому?
6) Що британці думають про свої домівки?

06.05.20 -8.05.20
1.Опрацювати лексику в.1с.132, в.1с.134, в.1с.137. (Записати у словник з перекладом, прослухати вживання на аудіододатку, вивчити)

 Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)

2. Прочитати та перекласти в.2с.132. 
3. Дати усні відповіді на запитання в.з с.133
4. Звернути увагу на с.133- правило написання адреси.  На першому місці номер будинку (наприклад-10) , далі з великої букви назва вулиці у називному відмінку (наприклад - Serhiy Shvydkyi) , а потім саме слово вулиця з великої букви Street . Я живу на вулиці Серія Швидкого ,10. -I live at 10 Serhiy Shvydkyi Street .

5. Семестрова контрольна робота з читання у вигляді тесту - обовязково виконати до 07.05.20 до 19:00. Заходити лише один раз!
Повідомте учням
Код доступу 702948
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6. Скласти письмову розповідь на основі в.2.с. 132 про своє місце проживання.

7. Переглянути відеоурок до сторінок 134-135. Назвати визначні місця Лондона.

12.05.20 - 15.05.20

1. Опрацювати лексику в.1с.137, в.1с.139, в.1с.143, в.1с.146 . Прослухати їх вимову на аудіододатку, записати у словник) Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)

2. Прочитати та перекласти в.3с.144

3. Переглянути відеоурок до сторінок 154-155.



20.05.20 - 22.05.20
1. Семестрова контрольна робота з аудіювання. Здати до п'ятниці!
У зошиті записати :
 Wednesday, the twentieth of May
Listening
My cat Snow
Ознайомитися з невідомою лексикою до тексту "My cat Snow" ,"Мій кіт Сніжок". 

bushy tail – пухнастий хвіст
looked for  - шукали                          
told – розповів
ran away – втік
findfound  - знаходити, знайшов
a few days later – через декілька днів
Прослухати двічі текст за цим посиланням та виконати завдання до нього.
https://drive.google.com/open?id=14F7Hhnxq3VKXCVw8iss2KfsBZBjeCKKr
Завдання

1.     Match .  єднайте  речення.)  Писати цифру і букву.
1.     He is a small
a)               brought the cat to our house.
2.     My cat  Snow   is
b)    away in the park.
3.     He eats
c)     sleeping on a carpet near my bed.
4.     A year ago I
d)    find him.
5.     The cat ran
e)      fish.
6.     They didn’t
f)      took him  for a walk.
7.     A policeman
g)     white cat with a bushy tail.
2.       True  (+)   or  False  (-) ?   (Правильне чи неправильне речення). Писати цифру і слово True або False
1)    This is my cat Chernysh.
2)    He is a small white cat with a bushy tail.
3)    The cat plays with his ball on the grass in the park .
4)     “Snow” is playing  on the carpet now.
5)    He swam in the river.
6)    My parents looked for him in the park.
7)    They went to the police station.
8)    A few days later a postman came to our house.
3.     Match the words.( Зєднайте слова в словосполучення.) 
       Писати цифру і букву.
1.                A white
a)     home
2.                take him
b)    my parents
3.                eats
c)     brought a cat
4.                ran
d)    fish
5.                a policeman
e)     away
6.                came
f)      cat
7.          told  
g)     for a walk
4.     Choose the right variant. (Вибери правильний варіант і запиши речення.)
1)    This is  my cat,     ( Chernysh/  (Snow. ) 
2)    He is a small  (white )  /  (black)     cat with a bushy tail.
3)    Every day  I  take  him for a walk   ( to the park) / (to the forest). 
4)    He   plays  with his     ( ball ) / ( dog)   on the grass.
5)    When we  cоme  home, he  eats   ( meat ) / ( fish)  and drinks (water) / (milk).
6)    (A year ago) / ( tomorrow  )  I took  him for  a walk.
7)    My parents (   found) / ( didn’t find him)   in the park.
8)    A few days later,( a postman) / ( a policeman ) came to our house and brought the cat to our house.  

2. До здачі підручника прохання опрацювати лексику по темі "Подорож" записати у словник з перекладом, до цієї теми ми повернемося у 5-му класі. 
 Виписувати лише виділені слова на цих сторінках : 
с.157, с.160, в.1с.163, в.1с.166, в.1с.169, в.5с. 171, в.1с.174
Для правильної вимови , скористайтеся аудіододатком.

Аудіододаток до підручника 4 класу (нова програма, 4 - 6 розділи)



Комментариев нет:

Отправить комментарий